Duygucinn eşinize ihtiyacınız olduğunu düşünmüyorum. Eğer gerçekten endişeliyseniz ki öyle olması gerekiyor, taksi çağırır gidersiniz. Dört gün önce 23.15’te düştü 4 aylık bebeğim. Soluğu happykids’te değil acil serviste aldım. Ultrasonla bakıldı, tomografi çekildi. Hem de çok yüksek olmayan bir koltuktan düşmüştü. Sabaha kadar nöbet bekledik başında. Biraz daha özenli ve mantıklı davranalım lütfen. Zaten tedbir almayıp düşürmüşüz çocuğu bir de ihmal edip daha kötü sonuçlar olmasına izin vermeyelim.