Hafizzeynep Icot evet çok güzel çok beğeniyorum. Doğum parası yatacaktı Telefon alayım dedim kendime ben baktığımda 5200 dü 8 plus. Doğum parası 2 hafta sonra yattı bir baktım ki ne göreyim 6700 olmuş. 2 haftada gelen artışa bak ya 😭😭
Icot Hafizzeynep bu tlf u alanlar (genelde iPhone alanlar ) hiç zarar etmiyor zaten :) alıp satacaksa kişi iyi kar eder. Ama benim gibi ekranı kırıldı diye satıp tekrar aynısını almak isteyenlere mantıksız 😄😄 ekranı yaptırabilirim hemen aslında ama 1000 lira çok para böyle ekrana çok az geldiği için çatlak zararı da yok da işte ben takıntılıyım sevmiyorum böyle kullanmayı ☹️☹️☹️ Eşim de gıcıklık yapıyor hediye aldı iyi bakamadım düşürdüm diye vermiyor. Ben de kendi parama kıyamıyorum vermiyorum 🤣🤣
Janss Icot Ekran değişince orta tuş kullanım dışı oluyor sanırım Iphone’da . Yanlız garantiye gidenlerde sorun olmuyor imiş . Eski telefonum öyle olmuştu 🤦🏼♀️
Icot Janss evet dışarıdan değiştiren birkaç kişide duydum bunu orta tuşta sıkıntı oluyor bir de bariz belli oluyormuş kalitesi fln kullanan, bilene. Ben kesinlikle dışarıdan yaptırmam. Ama garantiye de 1000 tl çok kalacak gibi böyle bir süre ☹️
Janss Hafizzeynep Parmak izi devre dışı kalıyor orjinal değişim olmayınca demişti telefoncu bey abi 🙋🏼♀️