Hafizzeynep Düşürdüm ekranın sağ üst köşesinde çatlak oluştu eşim de çok takıntılı ben de sırf bu yüzden satsam mı ki diyorum ama tlfu çok seviyorum ☹️ Garantisi 2020 Şubat a kadar devam ediyor. Ekran için de garanti 1000 tl istiyor. 😒😒
2.el güvenmek gerçekten çok zor.