Kızım 1 yaşına kadar benimde öyleydi canım karnım, belim, bacaklarımın arkası, göğüslerim, her yerimde çatlak vardı ve mosmordu ama sonra beyazlamaya başladı yavaş yavaş şuan kızım 3 yaşında morluk kalmadı şükür beyazlaştı ama ameliyat olmuşum gibi karnımdaki çatlaklar beyaz olsa bile kalın yani çizikler sanki yarılmış gibi ve onlarca🤦🏻♀️ alt göbek erimedi bi türlü doğumdan sonra ama bi yandan da göbek erise sanki karnım büzüşük duracakmış gibi hissediyorum her iki türlüsüde çok kötü bi durum yani napıcaz bunları nasıl geçicek hiç bilmiyorum😂