Merhaba güzel annelerimiz, doğumdan sonra bende aşırı derecede çatlaklar kaldı bunu nasıl geçirebiliriz böyle beyaz değil benimkiler bildiğiniz mor renkte ve vücudumun her yerinde harita olmuş durumdalar bacaklarımda karnımda dizlerimde bel kısmımda bu durumdan ben kendi adıma çok şikayetçiyim ve hoş bi görüntü değil yani bazen diyorum yaşım daha 24 ama vücut sanki 60 üzülüyorum yani doğumdan sonra aşırı zayıfladım doğum kilolarımı verdim mutluyum ama o çatlaklar canımı sıkıyor ne sürebilirim napabilirim benimle aynı sorunu yaşayan annelerimiz var mı siz neler yapıyorsunuz bu süreçte yardımcı olursanız çok çok sevinirim sizleri seviyorum hayırlı günler dilerim 🤗🌸