Meltemingo bende size haber verecektim. Korktuğumuz gibi olmadı çok güzel geçti bebeğim hiç huysuzlanmadı çok sakin karşıladı. Sonrasında da aşırı ağlama huysuzluk olmadı. Çok kısa sürdü operasyon herkes çok ilgili doktor gerçekten çok pratik işini de düzgün yapıyor. Biz memnun kaldık. Keşke daha önce yaptırsaymışız 🤡 ilaç ve kremler veriyor doktor ve detaylı açıklama yapıyorlar gerektiğinde telefonla da ulaşabilirsiniz dediler. Şimdilik bizde bi sorun yok. Kanama da olmadı şükür. Bir numara büyük bez bağla sıkı bağlama dediler. Bezin ön kısmına bebek yağı sürdüm yapışmasın diye öyle söylediler. Zıbını da bağlamıyorum sıkıştırmasın diye. Rahat şeyler giydrdim. Karton bardak koymamızı istemediler çocuk hareket edince bardak yerinden oynar canını acıtır dedi.