Meltemingo sizin tercihiniz elbette yenidoğan sunneti değilse genelde travma olacağı yönünde doktorların görüşleri.. biz lokal yaptırdık bizden farklı olarak siz 2 saat emzirmeyeceksiniz bu kadar. Onun dışında 2 gün calpol verdim doktorun verdiği kremi bolca sürün beze yapışmaması için ki yapışmıyor krem sayesinde merak etmeyin. Onun dışında bir iki sonra derinin dikişli kısma yapışmaması için deriyi geri doğru çekmeniz gerekecek bunu mutlaka doktorunuza sorun sizin yanınızda yapsın göstersin aksi halde işlem yapılıyor tekrar bebek için acı verici olabiliyor. Hiç endişe etmeyin hemencecik toparlanıyorlar şimdiden çok geçmiş olsun