Aycamuss askbocusum_1 wee marka emzik aldık tutmadı daha sonra nuk aldık tutmadı enson philips avent aldık bunu tuttu
askbocusum_1 Aycamuss benimde dün verdiğim wee damaklıydı o zaman bende avent deniyeyim.emzik tuttuğunda meme reddi falan olmadı demi
UmutReyhan askbocusum_1 yok pliphs avent ultra soft bende ki bende çok başka emzik mi alsam dedim ama şimdi arada tutuyor başladı tutmaya
UmutReyhan askbocusum_1 çok ilginç gerçekten ben öyle uyuşma bir etki görmedim sadece gaz problemimiz az o kadar
askbocusum_1 UmutReyhan valla bilmiyorum artık günümüzde sabit bir bilgi kalmadı rezene eskiden çok yararlı denilirken şimdi ise zararlı içmeyin deniliyor
Caglasena askbocusum_1 aman işte her doktor başka bişe diyo insan napcağını şaşırıyor bizim doktorda verebilirsin demişti bebeğini düz biyere yatır ayaklarını hafifce kontrollü bir şekilde kaldır ama biraz kaldır yani korkma ozmnda patır patır yapar
askbocusum_1 Caglasena bende bisiklet hareketi yapıyorum bebişime oda iyi geliyo ama demekki çokmuş gazı hala ıkınıyo
Caglasena askbocusum_1 oyyy kuzum yaaa havlu ütüle tenine temas etmeden zıbının üstüne sar biraz iyi gelsin yavruya
askbocusum_1 Caglasena evet onuda deniyeyim valla çok üzülüyorum mecbur beşikte sallıyorım azda olsa oda iyi geliyor 😞
Sezenaksukarademir askbocusum_1 1 buçuk aylık kırkı çıkmasan oturttum ben. Gece en geç 11 de uyutuyorum gündüz de 2 defa uykuya yaptırıyorum. Hem aklında olsun uyku pozisyonunu değiştir benimki yüz üstü daha rahat uyuyor
askbocusum_1 Sezenaksukarademir benimki gündüz bu ara hiç uyumuyor 5 dk uyuyup ağlıyo sallıyOm sallıyom ama ne fayda.kustuğu içinde yüzüstü uyuyamıyorum ki
Sezenaksukarademir askbocusum_1 kuzu valla benimkide kusuyor o yüzden ben gazını çıkartıyorum ve hafif yüksek yastığa yatırıyorum yoksa benim oğlanda uyumuyor. Arada sırtına masaj yap ağrıyor sırtlatı