Esmakok her ay 148 basım hakkımız var diye biliyorum dün bindim mesela toplu taşıma geçen her yerde geçerli herhangi bir yükleme gerekli değil yalnız tuvalet su alma gibi şeylerde para yüklemeniz gerekiyor 3 senedir kullanıyorum son 1 senemiz kaldı oğlum 4 yaşına girince bitecek sanırım..