Bunu bizmi yüklüyoruz ben aldım 150 var fakat diğer aylar artık bizmi devletimi sanki 150 yükleyin gibi bir yazı okudm kafam karıltı daha kullanmadım. Bide kullanım alanlar sadece toplu taşımamı taksi ve marketler dahilmş böyle bir yazı okudum ama dediğim gibi detaylı araştırmadım