Mrv91 Zep_lin valla benim de kafam cok karışık bu konuda. Ben de sizin gbi gunde bir iki kez mama veriyorum gerisi anne sütü. Teyzem annem vermem gerektigini mamanin bebegi yakacagini soyluyolar. Ama sütümü sagip dolaba koydugum zaman görüyorum ki yağlı kismi üste cikmis sütün 3te 2 si su. Kimisi vermeyin sütten aliyo diyo. Kimisi illa verin hava cok sicak dio ben de bilemiorum
Zep_lin Arkadaslar sbh doktorumuza sorduk gerek yok dedi öğleden sonra aşı için gittik hemşire verin mamadaki şekeri bağırsaklar atmaya yardımcı olurr su verin dedi mamanın arkasından
Zep_lin Ayzz 2 aylığız mama aslında kilo alımını çok etkilemedi 2 haftadır verioruz zaten sütüm gündüz pek olmuo doymuyo gb bebeğim o yüzden
Snmmns Zep_lin mama bebeklerin icini yakiyor kesinlikle su vermen lazim zaten hava da sicak cocugu yakma daha cok bence canim ver su ben de mama veriyorym gunde iki biberon su bitiriyor su saglikdir ver bi zarari yok mamayi nekadar suyla yapsanda mama anne sutu gibi degil ic yakiyo
Lavanta Vermelisiniz kızım sadece mamayla besleniyor her mama sonrası bir çay kaşığı ver dedi doktorum , 5 çay kaşığına kadar çıkabilirsin dedi 2 aylık kızım. İdrarında turuncu lekeler görürseniz de suyu artırın
Esrasahin Zep_lin havalar çok sıcak olduğu için doktorlar bile sadece anne sütü ile beslenen çocuklar için beslendikten sonra iki çay kaşığı su verin diyorlar benim de bebeğim 2 ay 11 günlük mama meme gidiyoruz su da veriyorum bol bol
Nicemother Zep_lin kızım Kışın doğdu doğduğu gündem beri mamayla besleniyor ve her daim suyunu verdim ...
Edizin_Annesi Obsesifk suyun yeri başka ama istediği kadar verdiği mamayı suyla yapsın biz meyve suyu cay kahve içiyoruz diye su içmiyormuyuz ☺️ Su hayattır . Hıc bir zararı yok hele bu kavurucu sıcaklarda
Hcrakin Obsesifk verilmeli.1-2 çay kaşığı dahi olsa damaktaki mama kalıntılarını silmek için su vermek gerekiyor
Ejderhahavva Zep_lin ben 40 i çıkmamıştı suyunu hep verdim heleki mama da içiyor mutlaka verin zaten havalarda sıcak mama üstelik, su şârt ...benim fikrim