Zep_lin Arkadaslar kızım 2 aylık sütüm yetmediği yerde mamayla destekliyorum yaklasık günde iki defa 60 cc mama veriyorum, sizce mama verirken su vermeli miyim
Fatmaasel Zep_lin benim kızım doğuştan mama ile besleniyor ve doğduğundan beridir su veriyorum ilk aylarında günde iki üç kez üç dört çay kaşığı kadar şimdi 7 buçuk aylık hala veriyorum her mamadan sonra çünkü hem hava sıcak terliyor su kaybı oluyor vücutta hemde ağzında mama kalıntısı kalmasın diye sudan zarar gelmez diye düşünüyorum 😊
Pambuk Zep_lin Sadece sütünüz ile besleseydin su önermiyor doktorlar ama mama verdiğin için su ver canım💚
Sevgitkn Obsesifk suyun hiç bir zararı yok ki benim oğlum doğduğundan beri içiyor bağırsaklarına iyi geliyor mis gibi şuan 5 aylık günlük bir biberon bitiriyoruz bayılıyor suya
Edizin_Annesi Obsesifk suyun yeri başka ama istediği kadar verdiği mamayı suyla yapsın biz meyve suyu cay kahve içiyoruz diye su içmiyormuyuz ☺️ Su hayattır . Hıc bir zararı yok hele bu kavurucu sıcaklarda
Hcrakin Obsesifk verilmeli.1-2 çay kaşığı dahi olsa damaktaki mama kalıntılarını silmek için su vermek gerekiyor
Defne_123 Fatmaasel benmde meme ucu yaralarından dolayı mamaya başvurdum bebegınızın durumu nasıl mama iyi gelio dimi
Zep_lin Çok sık emmek istiyo böyle olunca da özellikle gündüz doymuyo uykuya geçemiyo diye vermeye basladım , o zamn günde bir iki çay kaşığı kadar vericem arkadaslar çok tesekkur ederim
aysglykaya Zep_lin bebeğimde kabızlık sorunu yasıyorum mama+meme şeklinde besleniyoruz bide doktorumuz mama yediği için su vermemizi öneriyor
Maryyy Zep_lin bencede ver terliyolar mamalar tatli benim kizim 3 aylik 1 aydir veriyorum. Bazen isteksiz o zaman zorlamiyorum ama bazen kana kana iciyo kiyamam. Cay kasigiyla basla once Ben oyle yaptim.yeni suluk aldim minik delikli onla veriyorum. Vucudunun sivi ihtiyaci icin degil belki ama agzi ferahlasa yeter ona bu sicaklarda
Tuba Zep_lin bi yerde okumuştum sıcak mevsimlerde mamaya biraz daha fazla su katılabilir normal ölçüden diye ama ne kadar doğru bilmiyorum🤷🏽♀️🙈
Besteee Zep_lin doktorum mama verirsen su verebilirsin ama sadece anne sütğ alırsa gerek yok dedi ben veriyorum
Sevgitkn Zep_lin suyu kesinlikle kesme hele ki yaz ayındayız günah yavrumun içi yanar ya😔 mama çok tatlı çünkü sen kimseye bakma ver suyu her mama dan sonra içsin dilediği kadar kaşıkla bile uğraşma suyuda biberonla ver ben hep öyle yaptım . Sudan zarar gören bir bebek de ömrümde duymadım