Ayazimmm benimkide ağlıyor ama hata yaptığımı ve güvenli bağlanmadı diye düşünmüyorum bana çok bağlı sürekli anneanne babaanne gören bi çocuk doğduğundan beri ama bensiz durmak istemiyor büyüdükçe aşacağımızı düşünüyorum güvenli bağlanma kavramı anneleri üzmek için çıkarılmış bişey sanki takmayın orda yazanlara sabredin gecer büyüdükçe kimi çocuk anne baba aramaz kimiside bizimkiler gibi düşkün olur napalım Bizde böyle büyüteceğiz