Merhaba tecrübeli Anneler. 13 Aylık bebeğim var bana aşırı bağlı, ama bu artık başka bişey sanırım. Nerde hata yaptım bilmiyorum her odadan çıktığımda ona derim bak oğlum mutfağa gidiyorum vs. diye, her gün onunlayım hiç bir şeyini eksik etmedim ama nerde hata yaptım bilmiyorum, sürekli her yere benimle geliyor arkamdan ağlıyor. Yan odalara gidip keşfetmek istiyor ama arkasına dönüp bakıyor bende geliyormuyum diye, gelmessem elimden tutup gel diyor. Normalmı bu durum? ailem çok kalabalık yani sürekli akrabalarla arkadaşlarımla beraberiz, insanda görüyor ama yinede her defasında çok yabancılıyor, bensiz onların yanında 1dk bile durmuyor, hadş orda neyse. Evinde bile yan odaya gitmiyor. Napmalıyım onu nasıl açabilirim?