herseySeninleguzel11 bir litre sütü ısıtıyorum yoğurt mayalama kıvamına gelince pınarın süzme beyaz peynirinden bir küp alıyorum onu ezip üzerine ısıttığım sütten bşrwz ekliyorum pürüzsüz hale gelene kadar karıştırıp sonra sütün içine ekliyorum iyice sarıp battaniyeye 10,11 saat bekletiyorum sonra tülbente döküp aksamdan sabaha süzdürüyorum peynir olmuş oluyor o süzdüğüm suyuda oğlumun çorbasına kekine falan katıyorum çok faydalı o peynir altı suyu da