Ervaannesii evet her bebek özel ve gelişimi değişken ama ben egzersiz yaptırmakta zarar görmüyorum. Siz de onu sormuşsunuz aslında. Sırtüstü yatarken pufta ya da yatakta ellerini tutardım dirseklerimi pufa dik koyardım dirsekten omuza kadar olan kısmımla da bacaklarını sabitlerdim. Olay döndürürken tüm vücut dönmesi. Eğer kafasını çevirmiyorsa bırakırdım egzersizi. Ama ayaklarını ve vücudunu ben desteklerdim. Ben de çok araştırmıştım yani döndürün ama vücudu bi bütün olarak dönmeli diyodu uzmanlar onq dikkat ederek her gün sabah ve akşam 5 er set yaptık. 2,5-3 aylıktan beri yaptık 4. Ayda rahat dönüyordu. Bir de yere yüzüstü bıraktık yani tummy time ı biz hep yastıkla yapıyorduk yastık yükselti yapınca bebeğim dönmekten korkuyormuş bunu anlamıştım yastığı kaldırınca kendi kendine döndü fıldır fıldır. Sürekli kafasını vuruyodu dan dun yerdeyken🤣🤣🤣 hemen battaniyeker halılar üst üste koyup yumuşqk yaptım oraya bırakıyorum 5 aylık olduğundan beri de çok dönüp bıraktığımız yerde bulamadığımız için çit aldık oyun alanı yaptık oraya koyuyoruz