Ervaannesii Daha küçükmüş. Kafanıza takmayın. Benim kızım da geç oturdu mesela. Ama ondan sonra hızlandı her şey. 7.5 aylık oturdu. 8 aylıkken emekledi. Şu an 10 aylık ve koltukta sıralıyor, neredeyse yürüyecek. Yani zamanı gelince her şeyi yapıyorlar aslında, biz acele ediyoruz.😊 Karın üstü zaman geçirmesini sağlayabilirsiniz.