Ervaannesii benim bebeğim 6 aylıkken dönmeye başladı 8,5 aylıkken emeklemeye başladı. Ben o fizik tedavi seansı yapar gibi sağlık problemi olmayan bebekleri çalıştırmayı saçma buluyorum. İlla ki katkısı vardır ama ebeveynleri psikolojik baskı altına alıyor resmen. Sanki herşeyi en önce yapmasa iki aylıkken dönmese beş aylıkken yürümese sekizinci ayında şakır şakır konuşmasa ebeveyn suçlu gibi hissettiriyor. Henüz yetişkin bir insan evladı görmedim ki bir problemi yokken yürüyememiş, dönememiş, konuşamamış.