vanilyakokusu bende Aslan Burcuyum ve eşim boğa burç ve asla anlaşamıyoruz. Ve ben şuan kendi annemin evindeyim ve yakında boşanıyoruz 😔 bende çok söyledim evlilik terapistine gidelim dedim ama o bana cevap olarak sen kendin git senin ihtiyacın var dedi bana. Ve halbuki sorunlu olan o. Ailesi bile kızım sabret bizim oğlanla geçinmek zor dediler hep ama dayanamadım artık. Ama çok duymuştum terapistlerin işe yaradığını. Bir kaç tanıdığım var 2. Baharımı yaşıyorum diyolar