Tazeanne03 başlayabilir canım günlük 1 tatlı kaşığından az tadım yaptırabilirsin benim kızım memeyi bıraktıktan sonra formül mamayla devam etti 4,5 aylık falandı doktorum ek gıdaya geçiş yap artık dedi anne sütü almıyor zaten diye hatta yeni geçiş için örnek liste verdi çok normal ayrıca şuan kızım 7 aylık damak zevki oturmadan başladığım için herşeyi yiyor alıştı görümcemin kızıyla arasında 1 hafta var 6 aylık başladı o nerdeyse hiç birşey yemiyor az az ver bence hatta listeyi atabilirim