Deletedmom5455451 Paketlerin arkasında genelde yazar hangi ay ne kadar verilir ne sıklıkla diye pna bakın yeni
Hamza16 Sedanindenizi aynen bi soraym bakaym ama ben iki gögsümüde boşaltana kadar mamayı asla vermiyorum
Hamza16 Nurcs çok teşekkür ediyorum iki gögsüm boşaltana kadar vermiyorum mamayı çünkü onu yan destekçi diye kullanıyorum şimdilik bakalm nasl olcak
Yeniaanne Hamza16 yenidoğan bebekler doymadığını bilmez sürekli emmek ister bir ila iki saat arası emzirin gazını alın sütünüz yeterli bence mama ağır olduğu için mamayı alınca uykuya geçiş yapar bebekler günde 6 7 adet çişli bez alıyorsanız bebek doyuyordur