Hamza16 Arkadaşlar bebegim 6 günlük ilk anne sütü ve 30 cc mama ile başladık ama bugün aşırı sık emzirmeme ragmen ve 30 cc vermeme ragmen tam doymadıgını anladm sürekli açtı uyandı 60 cc ye geçmelimiyim sizce yarn saglk ocagınada gidicem o zaman da sorucam ama siz nasıl ilerlediniz onu merak ediyorum
Cocolingo Hamza16 benim bebeğim emmiyor sağıp veriyorum, 10 günlükken doktoru artık en az 60 cc ver dedi, burda bikaç postta okudum 60 cc’nin çok fazla olduğunu yazanlar oldu, en doğrudu doktora sorarak hareket etmek her bebeğin ihtiyacı gelişimi farklı
Yeniaanne Hamza16 30 cc verin yeter küçücük daha o sürekli emmek ister emzirmeye devam edin bebekler sadece doymadığı zaman huzursuzluk yapmaz
Mehriban27 Hamza16 doymadigini nasl anladiniz agliyormu sürekli yada 60 cc mama verdiniz hepsini içtimi 6 günlük bebek için 60 biraz fazla gibi ama yine her bebek farkli tabi siz doktorunuza bir danişin
Hamza16 Avukatanneyim sezeryan ile dogum yaptm ynmda nolur nolmaz diye götürmüştüm anne sütü içsin sadece öyle istiyodum 36+2de dogdu ama gelişimi öndeydi dogdugu gün şekeri olması gereken alt sınırdaydı ilk normal emzrdm ama hemşire bi süre mama ile desteklememi önerdi
Avukatanneyim Cocolingo bana da 60 cc fazla geldi daha onun midesi ne kadar ki bir de bebeklerin doyma refleksi yok emdikçe emmek istiyorlar ilk başta sonradan fazlasını kusabiliyorlar
Avukatanneyim Hamza16 benim bebeğim de anne sütü sarılığı vardı 2 ay boyunca sarılığı geçmedi yine de bana mama önermedi doktorum. Yanlış anlamayın mamaya karşı olduğumu söylemiyorum ama bence sütünüz varsa ve emiyorsa boşuna mama vermeyin benim bebeğim şu an 3 aylık memeyi bazen hiç istemiyor bazen sağıp veriyorum üzülüyorum memeyi almayınca ama geçici bir durumdur diye düşünüyorum mamalar hem pahalı hem de sütünüzün yerini asla tutmaz
Hamza16 Yeniaanne huzursuzluk yaptıgından degil aç ne kadar versem emiyor iki gögsümü emiyor mamayı yiyor doymuyor sütümde boşalıyor ama hala aç oluyor
Hamza16 Avukatanneyim bilinçsiz bi anne degilim takdir edersiniz ki herkes kendi cocugunu fazlasıyla düşünür mama yanlısı bi anne degilim doktorum ve hemşirem ne önerrse o şeklde ilerliyorum bu şekilde gözlemliyorum o yüzden dnşmak istedm
Hamza16 Mehriban27 hemşirem bana 1bucuk saatte bir iki gögsünü emzir 30 cc mama ver dedi şekeri düşük oldugundan bnde 6 gündür bu şeklde yapıyorum bugüne kadar ama bugğn bu şeklde ypmama ragmen devamlı açtı bu rutin yetmedi
Avukatanneyim Hamza16 benim bebeğim 3 aylık doktorum emzirdikten sonra doyduğunu düşünmüyorsan 30-60 cc arası verirsin demişti
Yeniaanne Hamza16 yenidoğan bebekler doymadığını bilmez sürekli emmek ister bir ila iki saat arası emzirin gazını alın sütünüz yeterli bence mama ağır olduğu için mamayı alınca uykuya geçiş yapar bebekler günde 6 7 adet çişli bez alıyorsanız bebek doyuyordur
Avukatanneyim Hamza16 yok yanlış anlamayın sizi yargılamıyorum bu bana düşen bir şey değil sadece bazı sağlık görevlileri mamayı aşırı öneriyor mesela sağlık ocağında ki hemşire de bana mama ver dedi ama doktorum hayır sütün yarıyor kilo alıyor bebek anne sütü sarılığı uzun sürebilir mama önermiyorum dedi. Onun dışında kuzenime de hemşire mama içir çocuğa az kilo almış dedi kuzenim sütü olduğu halde mama da verdi sonra çocuk memeyi bıraktı. Mama ile sütün yapısı biraz farklı ve bu da bir süre sonra sıkıntı yaratıyor sanırım
Hamza16 Avukatanneyim bn anne sütü varken bu bnm dşncem mama kullanmayı hiç ama hiç dogru bulmuyorum solunum skntısıda vardı biraz şekeri dşük ve erken doguncada tooarlanana kadar biraz mama ile desteklensn dedi doktorum bu kutuyu btrdkten snra almayı dşnmüyorum sütümde artmış olur
Sedanindenizi Hamza16 30 cc yeter midesi cok minik 2 saate bir besleyin doydugunu anlamaz henuz cok minik. Yarin sorun saglik ocagina ama erken diyeceklerdir. Meme uzeri 30 cc mama ile devam edin simdilik. Bu arada saglikli buyusun insallah kuzucuk 🧿🧿
Hamza16 Sedanindenizi çok teşekkür ediyorum bncede 30 cc yeter ama bugün böyle olunca acabamı dedm bklm ne dyckler
Avukatanneyim Hamza16 bana göre de doğru düşüncedesiniz Allah zorda bırakmasın evlatlarımız için en iyisini yapmak nasip olsun inşallah bebeğinize odaklanın loğusalık döneminiz inşallah iyi geçer bol bol sarılın sevin bebeğinizi 😍
Sedanindenizi Hamza16 Bugun belki sizi az emmistr ondan 30 cc mama az gibi hissetmissnizdr. Deneme yanilma ogrenirsiniz sorun bakalim. Mamanin tokluguna alisip memeyi tamamen birakmadi icin 30 cc den fazlasini onereceklerini sanmiyorum.
Hamza16 Sedanindenizi aynen bi soraym bakaym ama ben iki gögsümüde boşaltana kadar mamayı asla vermiyorum
Nurcs Hamza16 sizi çok iyi anlıyorum bende aynı böyleydim doymuyor diye düşğnğyordum ama daha sonradan memede durmayı çok sevdiğini anladım tabii bunu kabullenmek benim için biraz uzun sürdü 30cc mama yeterli oluylr mamadan sonra sütnüz olmasa dahi emzirin gögsün etrafındaki o kahverengilikten anne kokusunu alır bebek o yüzden memede durmayı çok seviyor. Zaten zamanla siz bile nasıl vermeniz gerektiğini anlıyorsunuz. Kızım 5.5 aylık mama+ meme şeklinde gidiyoruz. Sadece geceleri ytarken mama veriyorum normalde 180cc içmesi gerekirken ben 120cc veriyorum bide emziriyorum çok rahat uyuyor gece. Başlarda anlaşılmıyor pek ama zamanla sizde oturtucaksınız inşallah :) sadece sütünüz olsun olmasın mamadan sonra emzirin, hayırlı akşamlar :)
Hamza16 Nurcs çok teşekkür ediyorum iki gögsüm boşaltana kadar vermiyorum mamayı çünkü onu yan destekçi diye kullanıyorum şimdilik bakalm nasl olcak