2209 ben süthaneden çiğ sütü alıyorum. Ocakta güzelce kaynatıyorum. Kaynadıktan sonra hangi kapta ya da kavanozda yapacaksam oraya alıyorum. Parmağımı süte batırdığımda hafif ısıracak ama elimde yanmayacak şekilde soğutuyorum. İstediğim sıcaklığa gelince 3 litreye 1 tatlı kaşığı kadar yoğurt mayası ekleyip çok az karıştırıyorum. Mayayı da süthaneden aldım her seferinde almana gerek yok bir önceki mayaladığın yoğurttan ayırabilirsin. Sonra güzelce sarıp sarmalayıp bekletiyorum. 4-5 saat sonra buzdolabına kaldırıyorum asla kapağını açmadan sarsmadan. Ertesi gün tutuyor🥳