2209 ben activia sade yoğurdunu kullanıyorum mayalarken sütü kaynatıp ılıttıktan sonra küçük kavanozlara bölüp maya karışımını kavanozlara bölüyorum ve bir defa karıştırıyorum hepsini maya karışsın diye, fırını da 50 derecede 12 dakika çalıştırıyorum ve tepsiyle ağzı açık kavanozları fırına koyuyorum 8 saat bekliyor fırında taş gibi oluyor yoğurtlarım gerçekten her zmaan aynı şekilde mayalıyorum