bukaga Bebis canım rabbim evlatlarımızı korusun öyle kolay mı başka belirti olmadan merak etme Rabbim feraha cıkarsın insallah
Eda-Ece Bebis Rabbim evladınızı korusun inşallah hiçbir şey çıkmaz testlerde 🤲🏻 hangi anne böyle bir durumda endişelenmez ki umarım boş yere endişelenmiş olursunuz yeter ki yavrunuzun sağlığı yerinde olsun🤲🏻🤲🏻
Mavisim Bebis bence çocugunuz viral enfeksiyon geçiriyor benimde kızımın lenfositleri yüksek nötrofilleri düşmüştü hemde son 2 3 test öyleydi hastaydı testleri yaptığımızdada doktor sıkıntı yok pek önemli değil demişti
Mavisim Bebis emin olun kızınız sadece grip çünkü viral enfeksiyonlarda böyle olur emin olun kızımın böyle çıktığında yüz doktora sordum hepsi dedi önemli değil hatta sana özelden atacağım testleri
Bebis Mavisim çok tşk ederim özellikle araştırma hastanesi olduğu için bizi evham yaptılar galiba ama Perşembe yi iple çekiyorum inşallah onlarda siz gibi güzel şeyler soyler