Eda-Ece grip gibi başladı özel bir hastaneye gittik bize boğaz enfeksiyonu dedi antibiyotik ve balgam sökücü verdi o oksurtecek dedi evet gerçekten öksürük bir başladı çocuk baya balgam attı kusma ile en son burnundan kal geldi bizde 9 eylüle götürdük acile orada bize bu testleri yaptılar 5 gün sonra gene gelin tekara edicez dediler sonra gittik tekrar bu sefer bu tahlilleri n yanında cam yayma ve boyama testi yaptılar onun sonucun bişey yok dedi kanlarda istediğim ölçüde değil de bende biseymi var diye ısrar la sorunca (çok sıkıntılı bir durum olsa yatış yaparız ama bu baskılama nedenini bulmak gerekli acaba enfeksiyonami bağlı yoksa altında başka biseymi var diye yapıyorum )dedi ve Perşembe tekrar gidicez tekrar tüm testler yapılacak başka bir şüphe durumu yok ateşimiz sadece iki gün 39 oldu başkada ateş oykumuzde olmadı 4 ile 5 gün gibi çocuk biey yemedi sadece emdi şuan grip bitince yemek yiyor kilosu çok iyi durumda ama ben çok endiseliyim