H@evaduru#19412261 Bebeğiniz kolik sanırım. Ama aç da olabilir. Aç olmadığından eminseniz, sabırla tempolu şekilde gezdirin sırtına yavaş yavaş vurarak. Benim oğlum da kolik, akşamları kucağımıza alıp yavaş yavaş koşturuyoruz. 3 aylık oldu ama hala uykudan önce kaos. Ben emziriyorum gaz yapan gıdaları tüketmiyorum. Ayak tabanına acı elma yağı sürüyorum. Ve sancı saatinden önce gaz çıkartan masajı yapıyorum. Ama tabi şu var, kolik bebek ne kadar önlem alınsa da o sancıyı çekebiliyor. Bebekten bebeğe değişiyor. Sabredeceğiz.