Merhabalar bebegim 52 gunluk aksamlari 8 gibi aglamaya basliyor yaklasik 2 bucuk saat aglayarak geciyor neler yapmiyoruz ki sallama gezdirme ama yok banamisin demiyor birde bu iki gundur surekli bir aglama uykuya direnme meme istememe bogusma 10 dk sonra uyanmalari mevcut mesela dun sabaha karsi 3 ten 6 a kadar uyumadi hic boyle yapmazdi atak mi acaba??? İnanin cok yoruldum artik o agladikca aglayasim geliyor baska odaya gidip agliyorum sinirlerim cok bozuk sutum kesilir diye korkuyorum esim sagolsun yardimci oluyor ama etinden et kesilmis gibi bi aglamasi oluyor bu iki gundur ozellikle. Birde uyanir uyanmaz agliyor hic bi aktivite yapamiyoruz bir tek benim mi bebegim boyle ya uzuluyorum hic kendi kendine duramiyor en fazla 10 dk sonra yine aglama durumlari. Ben mi annelik yapamiyorum yetemiyomuyum cok uzuliuyorum arkadaslar… birde surekli yemek yeme durumum var sutum eksilmesin diye dogru mu bu sanki goguslerim yumusacik oluyor sutum yok diye dusunuyorum yemeye basliyorum. Sizlerde durumlar nasil