kara_gktg bebeğüm benim 4 aylık. 3. Aydan beri 3 güne 1 4 güne 1 kaka yapıyor yaparken kendini sıkma falan olmuyor sadece anne sütü ile besleniyor doktor anne sütü alan bebeklerin 1 hafta 10 güne kadar normal kabul ediyor. Rabbim kolaylık versin şafi isminin hürmetine