Theanaaa benim kızımın da aşırı kokulu. Ama bazen kokuyor bazen kokmuyor. Kayınvalidemin dediğine göre üşütüyosun onun gazı kokuyor diyor 🤦♀️ Dr a göre de normal yetişkinken kokunca sıkıntı yok bebekken neden büyük anneler hep süte bağlıyor böyle şeyler genetik diyor 😀 ama tabi en iyisini kaynanam bilir dr ne bilecek ki 😋