Bizde neden farklı yapılmış göz muayenesi ki.. Rop odasına alındık 3 defa 5 dk arayla damla sıkıldı sonra gözünü kapatmasın diye ayraç gibi bir şey takıldı sonra gözlerinin her iki köşesinden uzun bir çubukla gözlerinin içine baktı ve çook ağladı.. Ben şoke oldum doktora sordum göz arkasına bakmam lazımdı dedi sonrasında bir kaç doktora daha sordum en iyi Rop ölçümü o şekil yapılır dediler 🤷🏻♀️ Sarıyer haseki de yaptırdık.. Kalça da normal ultrason çekildi..