Mirayasel42 Kızlar bızım salı günü göz ve kalça muayenemiz var kızım 50 günlük acaba nasıl yapılıyor canı falan acıyor mu özellikle 🌺göz muayenesinde🌺 yaptıranlar bilgi verebilir mi
333 Mirayasel42 göz yaptırmadık daha ama kalçayı yaptırmıştık. İki popoya bi jel sürüyor cihazla bakıyor ekrandan ultrason gibi canı yanacak bi durum yok
sarmaliklahana Mirayasel42 göz muayenesinde ben koltuga oturdum bebeğimi kucagıma yatırım doktor geldi elleriyle hafif göz kapagını actı ışıklı bir aletle baktı 2 gözüne de 5 dk sürmedi acıma falan olmuyor. Devlette baktırdım ben. Kalça için özele gittim. Düz yatırdı önce yandan baktı sonra yan döndürdü dizinden yukarı dogru bacagı kıvırdı böyle tut dedi kalça kısmına baktı 2 bacak içinde aynı işlem yapıldı 10 dk falan sürdü. Acıma falan olmuyor ikisinde de 🤭😇
papatyaannee Mirayasel42 hayır acımıyor kolay işlemler gözde ölçümler yapılır makine ölçüyor kalçayada ultrasonla bakılıyor rahat olun
Deletedmom_112 333 çocuk doktoru mu yapıyor yoksa başka bir yere mi yönlendiriyor bide ortalama ne kadar sürüyor ona göre 2 randevunun arasını ayarliyayim 😊
Mirayasel42 sarmaliklahana çok teşekkür ederim canım valla rahatladım sağol bütün bu işlemleri çocuk doktoru mu yapıyor
333 Deletedmom_112 ultrason odasına yönlendirmişti bizi doktor oradaki çocuk doktoru değildi. 5 dakika anca sürdü
Diskriminant Göz de sen tutuyorsun bebeği doktor bakıyor göz doktoruna muayane oluyorsun ışıkla bakıyor çok rahat. Benim bebeğim kalça da biraz ağlamıştı ama açtı biraz o da etkilemiş olabilir bacaklarına ultrason aletiyle bastırıp bakıyorlar
sarmaliklahana Mirayasel42 yok tatlım bölümleri ayrı gidiyorsun bneım öyleydi yani. Göz muayenesi normal yani büyüklere de bakıyordu. Kalça için de bölümü hatırlamadım 2. Ay bitince gitmiştim kalça için. Göz muayenesi 1.ayın sonunda oldu
Sblatc Mirayasel42 sizin kucağınızda gözüne bi ışık tutuyorlar o kadar. Kalça muayenesi de bezini yandan açıp ayağını yukarı doğru birqz bastırıyosunuz ultrasonla bakıyorlar o kadar
Sblatc Mirayasel42 Biz kalça için çocuk doktoruna gittik bi de bizi göz için yönlendirdi sıra aldık muayene olduk hemde devlet hastanesiydi yani göz için ayrı randevu almamıştık.ultrasonuda o gün çekildik normalde gün veriliyormuş sanırım ama dr 3 ayına az kaldığı için şimdi çeksinler dedi
Mirayasel42 sarmaliklahana şimdi bizim çocuk doktorumuza randevumuz var kendisi yönlendirmez mi aylık muayeneye gıdecez 🌺
sarmaliklahana Mirayasel42 bilemiyorum canım bizim doktorumuz yoktu. 1. Ayda devlete cocuk doktoru kontrol ettı ordan direk randevu almadan göz muayenesine gititm bostu hemen randevu verdi baktı. Kalça ultrason içinde 2.ay bitiminde özel hastaneye gittik 200 TL yaptırdım Kasım ayında.