[bilinmeyen] şu dönemler tam yeme zamanı canım cünkü aç kalırsa kan şekeri düşüyor uyku süresi artıyor ve allah göstermesin sarılık filan oluyor valla ilk zamanlarda benimde sütüm gelmedi mesela ve ben 60 cc aptamil ile başladım sonra sütüm geldi ama çok az mamayı arttırarak devam ettik çok şükür sarılık filan olmadı benim kızım