Benim kız mama+meme idi 2 saatte bir 30 ml içiyordu, 1 aylık olunca 60 ml içmeye başladı. Şu an 120 ml içiyor ama sadece mama. Bazen 90 ml ile doyuyor, bazen 120 ml kesmiyor. Bebeğin iştah durumuna bağlı. İlk başta doymazdı hiç, habire mama isterdi 20 günlükken ben de korkardım bir şey olacak diye. İçip içip sonra kusuyordu. Kalanı yeterli olur onun için dedi doktor. Şu an onu bıraktı, doyunca ne yapsam içmiyor