K07- merhaba ya ne yüketiyorsunuz çorba olarak falan bize daha teşhş konmadı ama yşnde dikkat edeyim diyorum bir haftadır iyiydi dün akşam hamburger yedim ondan beri çıldırdı üç gün öncede kakada mukus vardı sonra geçti sandım bugün yine var ısoanak mercimek nohut gaz yapar diye yemiyorum süt ürünlerini kessem geriye e kaldı geçen tavuk yiyincede kötü olduydu sanki 🤦🏻♀️🤷🏻♀️Merak ediyorum üç öğün ne yedeğinizi