Krm91 K07- benim içime sinmiyor malesef,nokta kadar bile olsa diyete devam ediyorum bilmiyorum doğru mu yapıyorum ama o kadar zor günler geçirdik ki eskiye dönmemek adına çok çok dikkat ediyorum
K07- Banaannede çok daha fazlası geliyor mukusun içinde bizde oluyordu diyetin ilk başında ve süt ürünlerinde kaçak olursa direk oluyor.
Banaannede K07- bende hiç daha fazlası olmadı 20 günlük olduğundan beri diyetteyiz çünkü :( çok geçmiş olsun
1dogaharikasi K07- biz test yaptırdık fakat sadece süt çıktı diğerlerini açtırdı doktor gene kan vs olunca kapattık diyeti. ayrıntılı bi şekilde instagramda 1dogaharikasii ismi ile paylaşıyorum tüm alerji sürecini ordan bakabilirsiniz
1289 En az sekiz ay duydum diyet açmada. En geç bir buçuk iki yaşına kadar iyileşir dedi doktor. O yüzden diyete devam etmek lazım bence. Belirtileri azalınca diyet açılır. Ama erkenden bir ye bir yeme yaparsaniz geri başa dönersiniz.
1dogaharikasi Busra2326 hayır tabiki öyle bişey yok bebeğinizin durumuna göre ilerliyor süreç bazen seneler bazende bi kaç ay sürüyor
K07- Busra2326 öncelikle bi doktor kontrolünden geçmek lazım canım. Neye alerjisi var belirtileri neler ona göre bir olan yapıyorsunuz doktorla ve diyete başlıyorsun. Diyete tam uyarsan belirtiler zamanla geçiyor. Doktorun uygun gördüğü zaman da da diyeti açmaya başlıyorsun.
K07- Merve9812 kakada mukus ve kan var canım bizim vücudunda, cildin de herhangi bi şey yok yani.ve gürültülü kaka yapıyor. 4 aylığız şu anda. sizde ki belirtiler neler? neye alerjüsü var?
1dogaharikasi Merve9812 3 aylıktı ama doğru sonuç vermiyor test malesef bizim sadece süt çıkmasına rağmen diğerlerine de alerjisi varmış boşuna açmış oldum diyeti oda bende yıprandık
Merve9812 1dogaharikasi canım benim bebeğim de 2 buçuk aylık bende test yaptırmışım diyorum ama aç geziyorum resmen ne yiyorsun nolur bi fikri ver
1dogaharikasi Merve9812 bol bakliyat patates zeytin sebze yemekleri yulaf meyve ki ben buğday vsde yemediğim için zor oluyor ama bi şekilde bulunuyor
1dogaharikasi Merve9812 bide et ve yeşillik bol bol kuzu eti yenilmesi gerekiyor dana çarpmaz alerji yapabiliyormuş
Merve9812 K07- kan yok mukus var bagırsak sesi gurul gurul kaka yapamıyor haftada bir zar zor test yaptırmadım ben doktor diyet verdi yaptır dedi ama bakıyorum bi çok kişi yaptırsa da çok yanılıyormuş küçük olduğu içni
K07- Merve9812 evet bizimde deri testi çıkmadı. İki hafta sonra kan testi vereceğiz bakalım ne çıkacak. Ikınarak kaka yapma bizdedw aşırı vardı diyet yaptıktan sonra çok azaldı şükür.
Busra2326 K07- doktora götürdük tabi ki doktor test yapmıyor negatif cıkarmıs direkt geniş kapsamlı diyet verdi bana 3 haftalık