RainOverMe Neutrogena ( yanlıs yazmıs olabılırım) hızlı emilen bakım kremi. Benım de boyleydı babam haftada en az bir litre dezenfektan ve kolonya bıtırıyor ona da ıyı geldı cok gecmıs olsun🌺
Deletedmom99886 RainOverMe Ah ya şimdi siz yazınca evdekini sürdüm hemen fark etti. Norveçliler gerçekten yapıyor bu işi😄 Çok teşekkür ediyorum ❤️
Deletedmom99886 Mba0806 neutrogena rahatlattı biraz canım bir gecede bunu deneyim çok teşekkür ediyorum ❤️
ipekk05 Deletedmom99886 canım benimde bazen ellerim böyle çatlar kurur soğuklardan oluyo soğuk suya elinizi fazla sokmamaya çalışın acısını kaşıntısını çok iiyi bilirim ben en güzel eyüp sabri tüncerin zeytinyağlı el vücut losyonundan fayda gördüm hem miss gibi kokuyo hemde sürer sürmez sabahına ellerim yumuşacık oluyo çatlakları yarıkları hemen götürüyo tavsiye ederm ben bimden almıştım
Deletedmom99886 ipekk05 Çok teşekkür ediyorum canım, neutrogena sürdüm şimdi çok şükür rahatladım inşallah geçirir ❤️
Egeninincisi Deletedmom99886 benimde ellerimde catlamalar kurumalar var momecon krem kullanıyorum hemen toparlıyor sizede tavsiye ederim
Deletedmom99886 Egeninincisi Çok teşekkür ediyorum neutrogena sürdüm şimdi biraz rahatladım bu gece de bunu kullanayım inşallah ise yarar☺️
RainOverMe Deletedmom99886 cok sevındım rahatlatmasına🥰 ilk zamanlar sık sürün toparlayınca o kadar fazla surmenıze gerek kalmayacak🤗🌺
Hande-ege Deletedmom99886 hala aynı bebeğim 8 buçuk aylık. Çok acıyor kıpkırmızı. Aslında iş yaparken eldivenle yapmak gerek de eller hep suda hangi zaman takabileceğiz
NurCum Eldivensiz iş yapmayın. Çamaşır suyu kullanmayın. Dikkat edin benimde aynısı olmuştu çünki nemlendirin hindistancevizi yada kantaron yağı ile arko vs alkol var sürmeyin daha kötü olursunuz
Deletedmom99886 Dmrcnn buselidunya Sevimliayicik Neseerol Minnakelifim03 Etiket yapamadığım diğer anneler hepinize çok teşekkür ediyorum vakit ayırıp iyiyi kötüyü yazdığınız işin bilmediğim şeyler de varmış mesela kantaron yağının daha da kötü yapabileceği gibi bende diyorum neden gittikçe daha kötü oluyor 😔 neutrogena sürdüm çok daha rahat etti ellerim Norveçliler bu işi biliyor dostlar. Tekrar teşekkür ediyorum hepinize 🙏🏻❤️
Sevimliayicik Deletedmom99886 Benimde çamaşır suyunu çok kullandığım zaman böyle oluyor malesef inanılmaz yanıyor parfümlü krem sakın kullanmayin daha beter olur en iyi gelen Bepanthol oldu bana
Gamze78 Sevimliayicik egzama olabilir mi benim elimde de egzama var çok kötü elimi suya sokamiyorum yanıyor ve cok açıyor hametan sürüyorum bende ama doktora gitmeyince duzelmicek iyice azitti
buselidunya Deletedmom99886 eşimin elleri de aynı bu şekilde, özellikle kış aylarında ve kanıyor artık. En son ona acil’de yanıklarda kullanılan bir krem verdiler sürdüğü anda biraz sızlıyor ama işe yaramıştı az da olsa 🥲
Dmrcnn Deletedmom99886 bi arkadasımın da aynı böyleydi coresatin sarı olan kremini kullandı geçti bidahada cıkmadı geçmil olan zordur