minikmelegimmmm ayy benimde geçtiğimiz perşembe titreme üşüme derken perişan oldum göğsümde kızarıklık, şişlik vardı gece ve gündüz minoset içtim artık bir de yurt dışındayım doktora da gidemedim derken toparladım ama göğsümde şişlik kaldı kızarıklık ağrı falan yok ama şişlik kaldı kafama taktım. Bu durumu yaşayan var mı acaba? Bende buralarda beklim.