Kızlar iki gün once sag göğsümde elıme damar takınmış gıbı geldı şiştı yuvarlak bı şişlik var neyse onemsemedım dun gece ateşim cıktı bas agrısı tıtreme üşüme vardı parol ıctım dusa gırdım sabah bas agrım kaldı sadece ama sag gıgsum hala kızarık ve o damar tıkalı emzırıyorum bebegı ama gecmıyor orda bı yumru var masaj yaparken acıyor napmam lazım mastıt midir bu