Ikicocukbiranne Sevgin,merhametin, sabrın… Her şey aynı..
Ama karakter dersen bebekken kızımın ağladığını duymadım. Oğlum çok haraketli, sinirli, hemen ağlıyor, zora gelemiyor. 😂
Oğlum 3 kızım kızım 30 aylık. Kızım bir başka düşkün bana, ben de ona öyleyim ama oğlum da bir başka..
İkisinede kurban olurum. Biri boynuma atlıyor anneeeemmm diye diğeri gözlerime bakıyor aşkla oğlum diyorum gülüyor 🙈 ikisi hiç farklı olur mu🥲💜💙