Ikicocukbiranne Benim 2 oğlum var. Bana aşırı düşkünler.Resmen aşıklar. ❤️Bende onlara tabi. Eşim bu durumdan şikayetçi. Kızım olsaydı o da babasına öyle olurdu eminim. 😀 Oğlum olduğu için kız duygusunu bilmiyorum ama eşit severdim kızım olsaydı da. 3 kızı olan kuzenim, eşime dedi ki, kız babası olmadan baba olduğunu zannetme demişti hiç unutmam.Ama Bunu diyen kuzenim doktorlara gitmişti saatlik çocuk deniyorlardı erkek olsun diye🥴Yani ne kız ne erkek hiç farketmez. Sağlık sağlık sağlık en önemlisi