Bestemm
canım seni çok iyi anlıyorum kolik bebek annesiyim 1,5 aylıkken artık tek başıma yapamayıp annemlere geldim o ağlardı ben ağlardım şu an 2 ay 20 günlük kızım biraz daha hafifledi bu haline bile şükrediyorum 4 aylık olana kadar daha kalıcam annemlerde iyice düzelsin öyle evime geçmek istiyorum çünkü tek başına kolik bir bebeğe bakmak gerçekten çok zor hiçbir iş yemek yapamıyordum artık sütüm bile azalmıştı herkes 3 ay dan sonra geçiyor diyordu ama bana hiç geçecek gibi gelmiyordu şuan hafiflemeye başladı demekki geçiyormuş diyorum sizde moralinizi yüksek tutun ve geçeceğine inanın sadece sabır ve zaman gerek