34 günlük bebeğim çok ağlıyor kolik mi değil mi bilmiyorum ama çok ağladığını biliyorum. Tüm günüm kızımla geçiyor şuan annemde kalıyorum ama 1,5 ay sonra eve gidecem tek kalacam. Tecrübeli anneler nasıl oluyor 2,5-3 aylık olunca da tüm gün yanında mı kalacam bebeğin nasıl ev temizleyip yemek yapacam? Nasıl bir rutin oluşuyor bu süreç hep böyle mi devam edecek?