gokceyasss Aminenn_annesii Estağfirullah yeter ki bebişiniz iyileşsin bilmiyorum biz bu kremde şifa bulduk. Yanakları falan hala kızarıyor hemen sürüyorum geçiriyor. İnşallah size de iyi gelir 🙏🙏
Aminenn_annesii gokceyasss yaşadığım yer sıcak çok opmememye çalışıyorum yazdığınız numaraya yazdım yani kesin gidiyormu kızımın yüzü çok hassas ise yaramaz ya daha kötü olursa diye korkuyorum