Merhaba kızlar. Oğlumun 4. Ayda alerjisi başladı 3 aydır diyet yapıyorum. Doktorumun tavsiyesi ile diyeti açmaya başladık. Kurabiyede sıkıntı olmadı. Sütlü kekin 2. Gününde kakasında mukus geri döndü normalde çamur gibi katı bi kıvamı vardı. Ciltte bi sorun yok huzursuzluk yok Bu şekilde olanlar oldu mu? Diyeti açmaya devam mı ettiniz yoksa süreci bitirdiniz mi? Bi de mukusun tekrarlanması alerjinin devam ettiğini mi gösterir?