Birprensveannesi Kara3773 Bence kesinlikle ilk adım arabası almalısın bebeğim sürekli ona tutunup kalkıp evin için de geziyo bazen de bindirip gezdiriyorum çok güzel zaman geçiriyo
Irmakefe Kara3773 kullanışlı o aylardada oynuyolar benim kızım şimdi 33 aylık şimdi daha güzel oyunuyo
Mucize_ Kara3773 bizim baya eski oturmaya başladı ben onda oynatmaya başladım tutunup yürümeye başladı yürüme arkadaşı oldu evde yine sürüyoruz en çok onla hiç sıkılmadan oynuyoruz
Kustuyu95 Feyzosunannesi Bende almayı düşünüyorum ama geç mi kaldım bilmiyorum oglum18 aylık misafirlikte gördü baya hoşuna gitti ama kaç yasa kadar oynayabilir acaba