Karakiz yellowmom8 5 gunluguz sariligic14 te duan isik tedavisi veriyrz hastanede emziriyrm cok uyuyor
yellowmom8 Karakiz sık sık emzirin benim bebeğimde çok uyuyordu emmesi çok zayıftı zorla uyandırıp emzirdim çok yorucu bir süreç ama geçiyor merak etmeyin🙏
Merve26 yellowmom8 bebeğimde az olduğunu söyledi doktorum 4 5 günlükken emzşr geçer dedi 3 aya kadar uzar dedi bazı bebeklerde hatta benim kuzenimin oğlumda 2.5sy kadar uzadı bi problem olmadı çok şükür
yellowmom8 Merve26 evet canım anne sütü sarılığı zararsız biseymis bizimkisi tam 2 aylıkken geçti kendiliğinden sık sık emzir uyuyosa bile uyandir emzir
Bellamira AslanDeniz şekerli suyu verin 2 cay kaşığı hergun ve + beyaz ışık + bol bol emzirmek veya mama. Geçmiş olsun
yellowmom8 Eceaydin05 bizimkiside aynıydı canım tahlilleri herşeyi temiz çıkınca doktor anne sütü sarılığı dedi zararsız anne sütünden geçen biseymis. 3 ay içinde kendiliğinden kayboluyomus bizimkisi 2 aylıkken geçti
Karakiz yellowmom8 ins cnm tsk ederm kucagima geldimmi uyuyor hmn bagiran o drgilmis sanki 😊aynn zor bi surec ilk oglumda sarilik olmadi binda olduk
Seher4693 yellowmom8 bizde de aynı durum var sanırım tahlil sonucu yarın çıkacak bizde 26 günlüğüz hala geçmedi enzimlere bakılıyor yarın sonuç temiz çıkarsa bizimkide anne sütü sarılığı olabilirmiş
yellowmom8 Newmom mama veya su vermedim sütün varsa sadece emzir emzirme surem 2 saati geçmedi 2 saatte bir emzirin uyaniksa daha sık yarım saatte bir felan