Skrsln canım uykusu çok ağır olunca almıyordu . Mesela 12 de emziriyordum. 3 de biberonla veriyordum 6 gibi kendi emiyorsu uykuda. 3-4 aylık böyle devam ettim. Büyüdükçe gece sağmayı bıraktım. Emin odlum emdiğinden. Tabi kendi uyanmadı hiç ben saat kuruyordum. Alıyordum kucağıma emiyorsu uykusunda. 12 aylık olucak halen öyle. Normalde emzirmiyorum artık ama rahatsıZ oluraa gögüslerim rüya emZirmesi yapıyorum. Ağlarsada uyanmıyor gözü kapalı ağlıyor emiyor geri uyuyor. Gece uykusu böyle gitti. Sizinkide büyüdükçe kuvvetlenecek. Doktor kilosuna göre , ayına göre gece beslenmesini söylüyor. Uyandır yada uyandırma diye