Kızlar bebeğim 3 aylık. Gece çok derin uyuyor ve beslenmek için uyanmıyor. Bazen zorla sağdığım sütü veriyorum saat 3 gibi gözü kapalı içip devam ediyor. Bazen hiçbir şekilde beslenmiyor. Sıkıntı olur mu acaba? Kontrolünde doktoruna da soracağım ama beslenmeyince içim hiç rahat değil 😊