ayse_35poyraz Msrc bende karar veremiyorum birde çok kusuyor oglum ya aşıyı da kusarsa boşa gder emin deglm imkânda skntlı çok kararszm ama yaptrmak daha güvenli ne olur ne olmaz
Irmakprensesinannesi deno1 4.ay da biz 2 .dozu olmuştuk romanın son dozunu 6 ayda olduk ilk dozu da 2 ayliktik sizin şuan ilk doz için geç kalmissiniz
Mamasboy deno1 doktorumuz bize rota virüs aşısı 3. Aydan sonra yapılmaz dedi bugün tam 3 aylığız bugün oldu aşı